Teczki ofertowe z nadrukiem sposobem na reklamę firmy

Każda firma prowadzi rozmowy biznesowe, ofertowe, negocjacyjne. Klienci często otrzymują różnego rodzaju foldery, dokumenty czy umowy po zakończeniu rozmów. Powinny być one opakowane w taki sposób, aby nie tylko minimalizować ryzyko ich zniszczenia, ale także zareklamować ofertę firmy. Estetyczne opakowanie to nic innego, jak dodatkowy rodzaj wizytówki, na którym może zostać przedstawiony pełen zakres usług realizowanych przez firmę. 

Dlaczego teczka powinna zawierać ofertę?

Opakowanie, w którym klientom zostają wręczone dokumenty powinno budować pozytywny wizerunek firmy. Inaczej wygląda bowiem teczka, a inaczej nieestetyczna koszulka, która łatwo ulega zgnieceniu. Dzięki zaprezentowania oferty na teczce klient ma możliwość zapoznania się z nią w pełni. Czasami okazuje się, że potrzebuje on także dodatkowych usług, które również mogą być zrealizowane przez reklamującą się firmę. Ponadto klienci firmy mają także własnych kontrahentów czy pracowników, którym mogą taką teczkę przekazać. Dzięki temu reklama trafi do szerokiego grona odbiorców.

Wzór i kolor teczki

Teczka ofertowa z nadrukiem może być wiązana lub zapinana na gumkę, ważne jednak, aby miała jakiekolwiek zamknięcie zabezpieczające papiery. Kolor powinien być dopasowany do danej firmy, ponadto konieczny jest unikalny nadruk – może to być logo firmy, jeżeli posiada ona takowe. Najważniejsze, aby była na niej przedstawiona pełna oferta usługowa bądź produktowa, w zależności od profilu działalności firmy. Ponadto wszelkie napisy, jakie mają być umieszczone na teczce muszą być czytelne. Ważna jest zatem czcionka – im większa, tym bardziej widoczna, jednak nie należy też przesadzać z jej wielkością, gdyż napis wyglądać będzie nieprofesjonalnie. Litery również muszą być czytelne dla przeciętnego odbiorcy, nie warto wiec stosować zbyt fantazyjnych wzorów. Projektem teczki ofertowe z nadrukiem może zająć się osoba zarządzająca bądź projektant graficzny. Ważne, aby teczka ofertowa była wykonana z pomysłem i przemawiała każdego potencjalnego odbiorcy.